Gå til innhold

La Royale French Navy


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Mens iFly invaderer sim-hobby`en, snek denne godbiten seg inn i rekken av topp kvalitets FREEWARE ! For de som har testet betaversjonen tidligere, glem alt. Denne modellen er gjennomført fransk kvalitet, drevet fram av lidenskapelig flyinteresse og mye tålmodighet. Her er noen smakebiter fra et tidlig stadie i testflyvningen. Det er mye fransk design, men det fungerer og jeg er allerede stupforelsket :D . For spesielt interesserte Etendard

 

et1.jpg

 

et2.jpg

 

et2b.jpg

 

et3.jpg

 

et4.jpg

 

et5.jpg

 

Modellen er selvsagt tilpasset for carrier ops, så hvis man vil ta den helt ut, tilbyr de også Clemenceau med full aktivitet. God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Dæven den var flott Ernst, knall simulering av stall envolope, gjennomarbeidet flight modell, og knall lyd når du setter ut airbrakes....eneste jeg angrer på er at jeg ikke hadde fransk på skolen...:-) Her skal det flyves i helgen :-)

 

Men ser ut som den blokker space og mouse for virituell titt rundt deg? eller er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...