Gå til innhold

En solskinnshistorie.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Med Cushman Meadows godt plassert i granskauen, var det bare å finne fram det rette flyet for dette flotte sceneryet. Akkurat da kom Ant`s Drifter Ultralight driftende forbi, og den er som skapt for en liten avsidesliggende gård med egen flystripe :grin: .

 

sh1.jpg

 

sh2.jpg

 

sh3.jpg

 

sh4.jpg

 

sh5.jpg

 

sh6.jpg

 

sh7.jpg

 

sh8.jpg

 

cush2.jpg

 

cush5.jpg

Og borte på Cushmans er det alle mulige slags farkoster som stikker innom, så her er stedet for en hyggelig flyprat :grin: .

cush9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk folkens, .... og ja, Drifter`n er en flott modell.

Passer perfekt til Cushman-sceneryet, hvor flystripene egner seg bedre for sykkelturer enn for fly.

 

Forresten, sceneryet er på mange måter "dynamisk". Nå er det helg, og da har folk fri fra arbeid og har grillparty i hagene :o :grin:

grill1.jpg

 

grill2.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hmmm? Et betimelig spørsmål Fred, og jeg må innrømme at jeg rakk nesten ikke å fly den i helga. Har ikke så mange andre microlights å sammenligne med, men kan tenke meg at den er noe lignende å handtere som American Aerolites Falcon, som du var testpilot på. Det går langsomt, àla Piper Cub A2, men du har bedre utsikt :grin: . Modellen er detaljert ned til de minste skruer, og den har jo både hjul og flottører, men du bør ha en smule tålmodighet på lengre turer. Kommer neppe til å bli den hyppigste turmaskinen, men til bittesmå koseturer med nistekurv, stettglass, god vin og en litt engstelig kvinne i baksetet, så er dette et godt sjekketriks :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...