Gå til innhold

There's a bug...!


Anbefalte innlegg

.. On my dash :eek:

 

 

Gikk til innkjøp at Aerosoft sin Katana 4X, for et fly, sitter fremdeles med gliset etter første testtur rundt Concrete! Likte fs9 modelllen bra og syns den var flott, men den nye til fsx er en helt annen verden!

 

For første gang følte eg at eg faktisk satt bak spakene på et ekte fly i simmen, det er det ingen andre addon fly som har klart enda! At man må gå gjennom preflight, sjekke olje, kjøleveske, bytte deler, bedrive service osv, bidrar til at man føler man eier dette flyet!

 

Føler det er mitt eget fly!

 

 

Men til overskriften da, det er mening i den, for dette var det første som møtte meg da eg åpnet canopyen etter engine shutdown.

 

Et innsekt! Slet med og tro mine øyne, men denne krabaten svirret rundt på cowlingen :grin: Alt er tatt med på dette flyet

 

Bug-1.jpg

 

 

Så et bilde når alt var av

Katana4x.jpg

 

 

Skal prøve og komme med en mer utfyllende rapport etter noen timer er logget i denne krabaten :D Men den opplevelsen man får for 170 kroner som flyet kosta, så sier eg ikke annet enn løp og kjøp! :D

 

 

Den gidde GA en ny mening i fsx! :D

 

 

Mvh Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får skylde på beta teamet som ikke oppdaget denne "buggen" og fikk den fiksa :grin:

Dette er virkelig blitt ett flott fly med mange spennende aspekter. Ikke minst at du som bruker av dette flyet må ta vare på det ellers får du trøbbel fremover med tekniske feil etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Spennende modell !!

 

For første gang følte eg at eg faktisk satt bak spakene på et ekte fly i simmen

 

.....ikke for å ta luven av Katana`n , men har du prøvd Accusim Spitfire?? Ikke bare føler man at det er et ekte fly, men man kan bli direkte vettskremt for å gjøre feil.... :grin:

 

Artig utvikling vi er inne i, modellene begynner å bli skremmende bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

 

.....ikke for å ta luven av Katana`n , men har du prøvd Accusim Spitfire?? Ikke bare føler man at det er et ekte fly, men man kan bli direkte vettskremt for å gjøre feil....

 

Joda, har den modellen og den er ganske bra realistisk den også, men vil si at Katana'en ligger på samme høyde bare av dagens GA fly :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...