Tommy Bernes Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Heisann Ble litt inspirert av Øyvind sin paint til Ernst, (The mustach ride) :grin: Så prøvde meg selv på en ganske blank paint! Hva syns dere om Silver Bird? Konstruktiv kritikk er velkommen Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 That was Kinda Awesome, Tommy :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 17. april 2011 Stadig nye påfunn med BD-5 . Enda en tøff utgave med kledelig duk i chrome. Veldig bra Tommy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 He he. Knalltøff utgave... Likte denne. Bra jobba Tommy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Takker, noen forlslag til noe mer som kan passe på denne painten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Et bilde av meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Sleng på litt Dirt under og rundt motorn så den ser ut som den er litt brukt så tror jeg at det hadde blitt perfekt. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.