Joachim Johnsen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg lagde en fsx video om Oslo Lufthavn. send den videre hvis du likte den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ok film det der, men et par ting. Ryanair flyr ikke fra ENGM Hva har skjedd med texturene dine? Svarte røykfirkanter fra dekkene under landing og helt rar contrails Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Grei video. En smule mørkt mesteparten av tiden. Litt dristig musikk ift. innholdet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Tja vad sier man om dette? Bedre lykke neste gang. Rubrikken kunde vel i stort sett vært hva som helst for ikke var det mye Gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Oppmuntring folkens.. Synes det var et godt forsøk jeg, tenk bare på at klippene neste gang bør være litt lenger slik at du får litt bedre flyt i filmen. Film heller på dagen også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Strand Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Observerte faktisk 3 Ryanair fly på Gardermoen i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det er pga av FG på Østlandsområdet for tiden, så Rygge sliter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Johnsen Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Ja, da får jeg lage en ny video av gardermoen da.... med kanskje lenger klipp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.