Gå til innhold

Norges første kvinnelige militærflyger


Aslak Iversen

Anbefalte innlegg

Dette er en svært trist hendelse :( Kondolerer med de som kjente henne. Jeg er lei av at mennesker som ønsker å hjelpe afghanere, må lide pågrunn av noens hat.

 

Men det er ikke bare terroristenes sine handlinger som er umenneskelige, men også denne amerikaneren, som satte fyr på koranen. Men det er selvfølgelig ikke en unnskyldning for å drepe eller uttøve voldshandlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umenneskelig å brenne koranen? Nei, nå må du gi deg.

 

Hva er ikke umenneskelig ved å brenne koranen? Har du lest hvordan muslimer behandler koranen sin? Det fins jo ikke noe mer hellig for dem enn den! Selvfølgelig er det bare religion det er snakk om, men for noen så er religion ALT. Slik har verden blitt. Å gjøre noe så kaldt som å brenne en koran er helt forferdelig, spesielt når det skjer så mange år etter 11 sept. Man har null medfølelse for andre mennesker ved å gjøre noe sånt. Kanskje jeg ordla meg litt feil, men det skal ikke bli tatt lett på, å gjøre noe sånt mot et helt folk. Spesielt med tanke på det at det er kjent faktum at noen islamister er ekstremister uten like. Fyren tenkte tydeligvis ikke på konsekvensene av det han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...