Stian Berg Hansen Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Jeg har kjøpt TerraMesh North Scandinavia, men jeg glemte å ta vare på registreringskoden før jeg formaterte hardisken. Og det jeg lurer på er: Kan jeg sende en mail til LAGO og få en ny kode? Siter
Svein Olsen Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Det er sikkert ikke farlig å sende dem en mail å spørre.. Vær forberdet på å måtte gi dem en del info om kjøpet ditt for å få verifisert at du har rett til en ny key. Siter
Jan Otto Ruud Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Jeg prøvde nettopp denne siden: http://www.lagoonline.com/eng/registra/retriving.asp Vips så fikk jeg en email med alle kodene jeg har kjøpt fra dem Siter
Stian Berg Hansen Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Skrevet 1. desember 2002 Tusen takk for tipsene! Siter
Svein Olsen Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Stemmer jo det der.... Har testes den selv for en tid siden, alzheimer-light, osv... Siter
Bjarte Benberg Skrevet 2. desember 2002 Skrevet 2. desember 2002 Tenkte kanskje å kjøpe TerraMesh - South Scandinavia eller TerraMesh - North Scandinavia. Anbefaler dere disse, selv om jeg har en p3 500Mhz som kjører fs2002 ganske bra? Må jeg kjøpe begge for å dekke hele Norge? Hilsen bjarte Siter
Ketil Wikdahl Skrevet 2. desember 2002 Skrevet 2. desember 2002 Kjøpte Terramesh North for en uke siden og kjøpte Terramesh South i helgen, og ja, det er et knallbra mesh. Spesielt tøft er det og fly like over min.farten med Beech Baron'en i laange traange daler .Så jeg kan anbefale deg det, trekker litt mer FPS en vanlig mesh, men det er verd det. Siter
Marcus Lund Osdal Skrevet 2. desember 2002 Skrevet 2. desember 2002 Jeg har også lurt på å skaffe meg Lago Terramesh Scandinavia North. Jeg har en PIII 500 MHz og GeForce2 MX400 Det flyter fint, men har grafikken på under medium, men bedre enn Low, altså en custom Spørsmålet er: Er det verdt å kjøpe det med en sånn maskin..? Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 2. desember 2002 Premium Medlem Skrevet 2. desember 2002 Ja, det er verdt å kjøpe meshet av Lago! Du skal vel oppgradere PC'en en gang så da er det jo bare å laste ned meshet og brenne det på en CD slik at du har det klart til senere bruk. Selv kjøpte jeg LAGO meshet for hele europa på CD og er riktig så fornøyd med det. Siter
Marcus Lund Osdal Skrevet 2. desember 2002 Skrevet 2. desember 2002 Ja, det kommer vel til å bli en ny maskin i Januar eller Februar. Det blir en P4 2,4 Ghz, 512 DDR RAM og GeForce4 Men det jo så billig, tror kanskje jeg kjøper LAGO TerraMesh North Scandinavia (maybe South) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.