Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kanskje å kjøpe TerraMesh - South Scandinavia eller TerraMesh - North Scandinavia.

Anbefaler dere disse, selv om jeg har en p3 500Mhz som kjører fs2002 ganske bra?

Må jeg kjøpe begge for å dekke hele Norge?

Hilsen bjarte

Skrevet

Kjøpte Terramesh North for en uke siden og kjøpte Terramesh South i helgen, og ja, det er et knallbra mesh. Spesielt tøft er det og fly like over min.farten med Beech Baron'en i laange traange daler "[blink]" .Så jeg kan anbefale deg det, trekker litt mer FPS en vanlig mesh, men det er verd det. "[stort

Skrevet

Jeg har også lurt på å skaffe meg Lago Terramesh Scandinavia North.

Jeg har en PIII 500 MHz og GeForce2 MX400

Det flyter fint, men har grafikken på under medium, men bedre enn Low, altså en custom

Spørsmålet er: Er det verdt å kjøpe det med en sånn maskin..?

• Premium Medlem
Skrevet

Ja, det er verdt å kjøpe meshet av Lago! Du skal vel oppgradere PC'en en gang så da er det jo bare å laste ned meshet og brenne det på en CD slik at du har det klart til senere bruk.

Selv kjøpte jeg LAGO meshet for hele europa på CD og er riktig så fornøyd med det.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...