Ivar Skaugstad Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 For de av dere som måtte være lysten på en tur i Alaska så sitter undertegnede som Juneau tower i dette øyeblikk. Anchorage CTR er også online, været er også på vær side, så om du er lysten på en allright VFR tur så vet du hvor du bør dra. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Skrevet 20. mars 2011 Vi holder åpent en liten halvtime til. Siter
Johnny_Nikolaisen Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Av ren nysgjerighet, hvordan er det med aktivitet på vatsim oppe i Alaska til vanlig? Kanskje litt off topic, men jeg funderer litt på å trekke nordover fra Tongass og Misty fjords, er det UTX Alaska og GEX som gjelder for scenery videre nordover i Alaska for FSX? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Skrevet 20. mars 2011 Denne helgen har det faktisk vært overraskende mye trafikk rundt Juneau. Har til enhver tid vært 4-5 piloter fra Europa i dette området igjennom hele helgen. Området rundt Anchorage er jo høyt trafikkert av litt større flymaskiner. Jeg benytter meg bare av FS9 der oppe, så kan desverre ikke uttale meg om hvilke scenery som finnes for FSX. Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Det finnes lite scenery videre nordover. Det er nok UTX som gjelder videre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.