Joakim Valkvæ Volle Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Kan noen sette opp en link til det flyet? fordi jeg har søkt mange ganger i filbiblioteket men serveren i avsim finner den ikke. Takker for link! :)Vet ikke om emnet passer i avdelingen. Siter
Olav M. Rønningen Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Har andre også opplevd at hovehjula ikke sitter skikkelig nedpå bakken på denne PF-maskinen. Kanskje også nesehjulet kunne vært senket en smule? Hvis noen av dere har en airfil som er korrigert for dette hadde det vært fint om jeg kunne få vite om det, please. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Hadde det vært alle hjul som er like mye feilplassert, så kan en justere dette selv i contact points i aircraft.cfg, men husk like mye. Å forandre mer på nesehjul enn hovedhjul forskjellig kan få følger for rotasjons- og takeoff "oppførselen". Fant ut dette den harde veien Siter
Olav M. Rønningen Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 quote: Hadde det vært alle hjul som er like mye feilplassert, så kan en justere dette selv i contact points i aircraft.cfg, men husk like mye. Å forandre mer på nesehjul enn hovedhjul forskjellig kan få følger for rotasjons- og takeoff "oppførselen". Fant ut dette den harde veien Takk for tipset, Karl . Jeg tror faktisk at hele flyet må "senkes" en smule, og skal prøve ut tipset ditt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.