Oscar Augestad Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 OK takk for svar! kjønte hva dere mente! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Kutt ut "with you" så blir det bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 With you er kanskje ikke riktig i forhold til BSL, men blir likevel brukt ofte Sleng på navnet på den stasjonen du kaller opp først også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hehe sant, det tenkte jeg faktisk ikke på da jeg skrev det Du kan vel også droppe "good evening" da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Denne er jo grei,hørt mange ganger nede i Europa Control: Norshuttle 123 Check in FL 310 inbound XXX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Augestad Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 hva er det riktige å si når jeg tar kontakt med APPROACH? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 hvilken høyde du er igjennom! hvis approach for destination gjerne hvilken ATIS du har og STAR også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Grauers Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Och är man riktigt jobbig flyger man i UK där man även ska verifiera sin AC-type Jag menar dock att höjden är ointressant då mode-C redan verifierats av area. Men det kanske bara är jag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg som var TWR på ENVA idag. Syns du klarte deg bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.