Gå til innhold

Trenger ATC i helga (hvis noen gidder)


Dag Rune Garborg

Anbefalte innlegg

Ja tross alt. Det ville jo vært utrolig fint med litt trafikk inn til Rygge.

 

Men nei - Det er jo ikke noe trafikk og få selv om jeg staffer opp! Nei da gidder jeg ikke. Lykke til med staffing. Dere kan sikkert forflytte dere til Sweden. Der sitter vel Anders pålogget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er respektløst og requeste ATC fordi det skal være et lite "lan". Så manner vi opp 3 stykker en fredags kveld og sitter på i ca 3 timer. Det siste kvarteret dukker det opp en person som forsvinner rett etter han har fått clearance?! Da var klokka 00.21?

 

Da skal man jaggu la være. Ihvertfall informere om at det blir avslyst.

Siste gang jeg logger på ved request fra noen av disse.

Og det var selvsagt hyggelig og ha besøk av dere andre som fløy!

Jeg minner bare om dette til neste gang med requester ATC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi tar det her. Fordi dette er den tilhørende tråden hvor ting om "eventet" skal diskuteres.

 

Og det gjøres. Flere som har nevnt at det som skjedde ikke er måten og gjøre det på.

 

Hvis irritasjonen din blir for stor kan du sove litt på det. Alle andre her overlever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexander Lund: Jeg ser at det er kjipt at det ikke kommer folk når man requester ATC. La de dra lærdom av det,i stedet for å høvle over dem. Det er nå min mening. Vi snakker om enkelte som er nybegynnere her, og da bør takhøyden være noe høyere. Jeg SER problemet, og da vet de det gjelder at de må forbedre seg. Ferdig med saken. (My 2 Cents)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...