Dag Rune Garborg Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei! Jeg og noen venner skal ha mini-lan på kvelden Fredag - Lørdag, og tenkte hvis noen gidder så kan de være noe ATC (samme hvor) i Norge. Dette er jo bare et lite nokså LAN så det er ikke noe "tvang", bare hvis noen har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Du er nok garantert ATC i Norge når det er helg Skulle gjerne satt meg på Gardermoen, men er på Røros og her er det utrygt nett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Synd ikke lan'et var idag da, var jo full staffing i Øst-Norge, mens det var kun trafikk til ENGM (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Alexander Lund stiller sikkert, noe sier meg han lengter etter trafikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ja tross alt. Det ville jo vært utrolig fint med litt trafikk inn til Rygge. Men nei - Det er jo ikke noe trafikk og få selv om jeg staffer opp! Nei da gidder jeg ikke. Lykke til med staffing. Dere kan sikkert forflytte dere til Sweden. Der sitter vel Anders pålogget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Trenger ikke bli der så lenge heller, bare vi får flydd litt med ATC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har du noe tidspunkt for ønsket ATC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg kan ta et tårn et aller annet sted. Når starter dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Fredag kveld og utover natten eller? Kan hende jeg kan ta noe nattarbeid på ENOR eller lignende men har gjester på fredag så får se hva promillen og madammen tillater Ha et hyggelig lan! Sverige ja, staffer opp der på søndag ihvertfall om noen sku være usikker på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Det blir fra 23:00 cirka og utover natten, ønsket steder er Sola, Flesland, Gardermoen, Værnes. Høyeste ønske er Sola. :grin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg kan sette meg på en av de nevnte, men Sola er en flyplass som jeg ikke har sittet på før, så jeg vet ikke hvilken jeg velger, men jeg lover deg at en av de nevnte skal jeg ta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 klokken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg kan ta Sola TWR fra kl 21 og utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 KAn være du får besøk av meg da Om ikke jeg finner en realflight til utlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nå er tårnene på Flesland og Sola bemannet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Disse er på nå - Enbr twr og App - Engm twr - Enva twr - Enzv twr og app (offline) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Vatsim, her kommer JEG! Skal fly Flesland - Sola - Reina Sofia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvorfor ikke fly i Norge nå som det er så "god" atc dekning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Neste gang dere requester ATC er det greit og faktisk møte opp. Ihvertfall informere om at dere ikke kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 VI satt tre strykker og ventet på dere i to timer. Neste gang dere spør gidder ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Sorry, dumt av meg å spørre i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg synes det var bra at han spurte. Han kom jo. Han sa at det var ca Kl 23:00 Det var jo andre piloter som dro nytte av det. Det var jo bra med atc en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Noen må lage en stor sak hver gang noen gjør en liten tabbe. Det er så forbanna unødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Syns det er respektløst og requeste ATC fordi det skal være et lite "lan". Så manner vi opp 3 stykker en fredags kveld og sitter på i ca 3 timer. Det siste kvarteret dukker det opp en person som forsvinner rett etter han har fått clearance?! Da var klokka 00.21? Da skal man jaggu la være. Ihvertfall informere om at det blir avslyst. Siste gang jeg logger på ved request fra noen av disse. Og det var selvsagt hyggelig og ha besøk av dere andre som fløy! Jeg minner bare om dette til neste gang med requester ATC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Om det er til så stor irritasjon at det kom så få når de spurte om det, så får dere ta det direkte med personen som spurte om det, ikke la hele forumet få vite hvor forbanna dere er pga. dette.. Merker jeg irritert over all den smellingen om bord her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nei, vi tar det her. Fordi dette er den tilhørende tråden hvor ting om "eventet" skal diskuteres. Og det gjøres. Flere som har nevnt at det som skjedde ikke er måten og gjøre det på. Hvis irritasjonen din blir for stor kan du sove litt på det. Alle andre her overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 ........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Her skal man diskutere fly, ikke krangle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Alexander Lund: Jeg ser at det er kjipt at det ikke kommer folk når man requester ATC. La de dra lærdom av det,i stedet for å høvle over dem. Det er nå min mening. Vi snakker om enkelte som er nybegynnere her, og da bør takhøyden være noe høyere. Jeg SER problemet, og da vet de det gjelder at de må forbedre seg. Ferdig med saken. (My 2 Cents) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Og da lar vi det være siste ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg