Mads Hjemmen Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 De par siste dagene har jeg fått kjempehjelp av Otto André Haaland aka. ENCN_TWR :grin: Kjempe flott at folk har tid til å hjelpe, hva enn det måtte være! Takk for at jeg får mer og mer lyst å fly på VATSIM! Mads Siter
A L Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Så flink du er Otto! :grin: Velkommen til VATSIM Mads. Beklager en smule useriøs approach av en SAS225. Sånn kan det gå når Norwegian skal senke selskapet som er optatt av å holde rutetia! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Skrevet 20. februar 2011 Var det deg Lund? Hehe, nå skal det sies at jeg har nesten 50 timer på VATSIM fra før, med PMDG. Men det er liksom litt annerledes å fly IFR der man kun sitter å kjeder seg på cruise enn det er å sitte å fly VFR med folk som flyr rundt deg @Jan Tore: Siter
A L Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Det kan ha vært meg ja. Hehe. VFR er absolutt et fint sted og starte. Spesielt med selveste Otto på tårnet. Slår aldri feil. Velkommen nok en gang Siter
Otto A. Haaland Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Haha...tror ikke selveste Otto, er så veldig mye annerledes enn andre ATC. Men er jo helt topp med trafikk nede i sør da :-D Ellers er e veldig glad du har fått et bra inntrykk av VATSIM! Snakkes plutselig :-D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.