Gå til innhold

T-bird over Sola.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

"oddhspjoetvold" har allerede presentert sin T 33-paint grundig, så det er nesten overflødig å komme diltende etter med lignende bilder. Men det kunne jo hende noen interesserte hadde misset denne, så jeg tar sjansen på en aldri så liten reprise. Modellen er en gammel FS9er fra Tim Conrad, men den er oppgradert til FSX-standard, så det er ingen fare med portover-problemer. Selv om VC er veldig sparsom, har oddhspjoetvold gitt den realistisk utseende, og den har troverdige flyegenskaper. Selv har jeg puttet inn lydfiler fra Vertigo Panther, og disse passer perfekt til dette 50talls-designet. Husker veldig godt T-bird`n fra noen sommerferier i Stavanger, hvor jeg tilbragte mesteparten av tiden på Solastranden, rett under innflyvningen med touch and go`s fra morgen til kveld :D .

sol1.jpg

 

sol2.jpg

 

sol3.jpg

 

sol4.jpg

 

sol5.jpg

 

sol6.jpg

 

sol7.jpg

 

sol8.jpg

Min favoritt-paint er den norske, men oddhspjoetvold har flere andre varianter i "uthuset", og som vanlig fra den kanten, freeware!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he, nå er jo T-Bird`n gratis da, så det er ikke noe problem ;) . Ellers skal jeg innrømme at jeg er noe over gjennomsnittet flyinteressert. Og da handler det ikke om en drøm om å bli flyver, men altoppslukende interesse for flyvning, og i så henseende er FSX et fantastisk leketøy hvor man kan prøve alle slags fly man før bare kunne lese om :D !!

 

Ikke noe galt i DET håper jeg :o ? Ellers må du gjerne spørre meg om Spitfire, Mustang, Thunderbolt, Dakota, Thunderjet, F-86 Sabre, Freedomfighter, Starfighter, Phantom, F-16, Lansen, Draken, Viggen, Vulcan, hele serien med Mirage, F-111, ...... for å nevne noen få av flyene som interesserer meg. Og ja, VISA-kortet gløder og hangaren er smekkfull, men jeg er sulten på MER :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...