Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 20. februar 2011 "oddhspjoetvold" har allerede presentert sin T 33-paint grundig, så det er nesten overflødig å komme diltende etter med lignende bilder. Men det kunne jo hende noen interesserte hadde misset denne, så jeg tar sjansen på en aldri så liten reprise. Modellen er en gammel FS9er fra Tim Conrad, men den er oppgradert til FSX-standard, så det er ingen fare med portover-problemer. Selv om VC er veldig sparsom, har oddhspjoetvold gitt den realistisk utseende, og den har troverdige flyegenskaper. Selv har jeg puttet inn lydfiler fra Vertigo Panther, og disse passer perfekt til dette 50talls-designet. Husker veldig godt T-bird`n fra noen sommerferier i Stavanger, hvor jeg tilbragte mesteparten av tiden på Solastranden, rett under innflyvningen med touch and go`s fra morgen til kveld . Min favoritt-paint er den norske, men oddhspjoetvold har flere andre varianter i "uthuset", og som vanlig fra den kanten, freeware! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brage Ringheim Dybdahl Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Stilig! Har du nokre cockpitbilete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. februar 2011 Sorry, det skulle selvsagt også være et glimt fra utsikten i kontoret...... :blush: . ....here we go, som sagt er VC ganske så spartansk. Det er ikke gjort noe forsøk på A2A-kvalitet, men man har det man trenger for å fly, og den er fjærlett for frames . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Alltid fine bilder fra deg Ernst, men får du noen gang tid til å sette deg SKIKKELIG inn i et fly? VIrker som visakortet går varmt så og si hver dag og hangaren blir fullere og fullere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 21. februar 2011 He he, nå er jo T-Bird`n gratis da, så det er ikke noe problem . Ellers skal jeg innrømme at jeg er noe over gjennomsnittet flyinteressert. Og da handler det ikke om en drøm om å bli flyver, men altoppslukende interesse for flyvning, og i så henseende er FSX et fantastisk leketøy hvor man kan prøve alle slags fly man før bare kunne lese om !! Ikke noe galt i DET håper jeg ? Ellers må du gjerne spørre meg om Spitfire, Mustang, Thunderbolt, Dakota, Thunderjet, F-86 Sabre, Freedomfighter, Starfighter, Phantom, F-16, Lansen, Draken, Viggen, Vulcan, hele serien med Mirage, F-111, ...... for å nevne noen få av flyene som interesserer meg. Og ja, VISA-kortet gløder og hangaren er smekkfull, men jeg er sulten på MER :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Neineineinei, for all del! Ikke noe galt i å være en real flynerd! Tror vi alle her inne er det! Bare har lagt merke til at din sim er spekket av saker og ting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ny cockpit på vei: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. mars 2011 Dæsken her er det utvikling på gang!! Hvor skal jeg kikke etter det ferdige resultatet? I "uthuset"?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.