Gå til innhold

FS-Lan i Bodø/Salten-området?


Bjørn Petersson

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg husker for noen år siden at Ernst her fra forumet linet opp med lokale og alt for et slikt LAN, etter dette ble det stille. Nå driver jeg og ser meg om etter litt lokaler til å ha et nytt FS-Lan her i byen. Men først vil jeg bare høre om interessen for noe slikt fortsatt er tilstede? Evt. noen som har noen forslag?

 

Jeg tar selvfølgelig på meg ansvaret for å arrangere dette om mulighetene og interessen er tilstede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Jeg husker for noen år siden at Ernst her fra forumet linet opp med lokale og alt for et slikt LAN, etter dette ble det stille.

 

He he, ikke HELT stille. Det var bra oppslutning på disse "treffene", og så godt som alle er fremdeles blant de mest aktive her i forumet.

 

Det hadde seg slik at jeg fikk disponere et brukbart møterom på Nordlandsmuseet noen ledige høstkvelder. Det kan jeg forsåvidt enda, bare at det nesten aldri er ledig lenger . Og i mellomtiden har det vært en interessant utvikling i MP/online, som har gjort det mulig å være mer sosial, selv om vi sitter hver for oss hjemme. Det som begynte som uhøytidelige MP/flyturer i "søndagsklubben", har utviklet seg til et aktivt møtested både seint og tidlig, hele uka!!!

 

Men bevares, et FS-Lan live kan ikke erstattes helt av internett, så bare stå på. Skulle dette bli gjennomført, så er det en overhengende fare for at jeg dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...