Andreas Eriksen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har sett at ved enkelte flyplasser som ENGM og ENVA er det et lys som viser om du er for langt fra gaten når du taxer inn i den, og lurte på om det var noen som viste om det går an å lage til ENBO også? Edit: Er et bilde av den .../FS2002/Norway_Airports/texture/MART-GEN.bmp [ 20.11.2002, 17:08: Endret av: Andreas Eriksen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Bye Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 hei Tilfører for ordens-skyld at dette heter Docking system. så vet du det men vet ikke om ENBO har det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Bodø har også docking system på stand 14, 17 og 18. Når man taxer inn, står det enten "DC-9" eller "737" på docking-tavlen for å få korrekt stopp. Hilsen Roald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ekle Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Først vil jeg takke alle dere som har skapt NA8. Men det eneste jeg har å utsette på er docking-systemet. Begynner det ikke å bli litt gammelt? Håper det kommer en ny og mer moderne dockingsystem i fremtiden. Ellers så vil jeg si at NA er ett av de beste sceneriene for FS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads-Inge Otterstad Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Tromsø har på gate 21, 22 og 23... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.