Steve Strøm Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg fløy fra Evenes nå i Januar....Der har de 3 gater: 27-28-29. Jeg lurer på logikken bak disse numrene? Hvorfor akkurat 27-28-29..og ikke 1-2-3?...eller 10-11-12? Finnes det i det hele tatt en logikk her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Her i Narvik har vi kun utgang 30...he he he neida Etter det jeg har hørt om Evenes så henger dette sammen med den gamle terminalen når den var i bruk samtidig som den nye var i fasen av og bli åpnet. Kun noe jeg har hørt, så er ikke helt sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tro det eller ei, men Evenes har faktisk stands 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 og 30. :grin: Vet ikke om det er så mye "logikk" bak tallene, men vi har det samme her på Værnes, bortsett fra at vi starter på 31. Hadde jeg bygget meg en flyplass så ville jeg heller hatt gate 30, 31 og 32, enn å ha 1, 2, 3.. Eller er det bare meg? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, er ikke noe i veien med både 20 og 30-tallet Jeg bare lurte på om det var en logikk bak dette..og hvis ikke? Kan man som eier av flyplassen bestemme selv nummer på gates og stands? Hvis jeg bygger flyplass..Kan jeg da ha gate 111-222-...osv?...Eller kanskje 754-921-358? Vet det blir litt dumt siden det er utrolig upraktisk....Men er det muligheter for det...Eller finnes det regler her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.