Aslak Iversen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ut på tur, aldri sur Store oppslag i alle aviser. Not. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har vært oppe før, og er vel en månede siden det har skjedd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Javisst. Merkelig at jeg ikke har fått det med meg, jeg leser alle de store nettavisene hver dag. Det har vært nesten like tyst om denne saken som da de slo vingen nedi på Karmøy. Det var også en ikkesak i norske medier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Og ingen snakker om at jeg fikk merker etter beltet etter div. landinger på Kjevik, fra Nord, og i neste øyeblikk stirret omtrent ned i sjøen. Eller takeoff fra Sao Paulo med en MD-11, som holdt på å rive med seg innflyvningslysene. Ikke rart jeg handler på polet av og til; nervene henger som strimler utenpå kroppen (Raga Rockers) :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.