Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ute på tur i de sveitsiske alpene med flippetiflopp-floppen min :)

Hytte med utsikt :cool:

Huey_Alps_00001.jpg

Ser du hytta i tåka?

Huey_Alps_00004.jpg

Neste stoppested 'straight ahead'

Huey_Alps_00005.jpg

Approach

Huey_Alps_00006.jpg

Tar en overflyvning for å få oversikt.

Huey_Alps_00007.jpg

Huey_Alps_00008.jpg

Landet.

Huey_Alps_00010.jpg

Så bar det av sted, og langt om lenge så fikk jeg visual på siste stopp på denne turen.

Huey_Alps_00011.jpg

Høyfjellshotell :grin:

Huey_Alps_00016.jpg

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Flotte bilder! Hvor kan man få tak i dette sceneryet?

Skrevet

Flotte bilder, men et lite tips. Når du skal lage avstandsbilder av fly/heli, ikke zoom ut. Flytt heller kamera fysisk ut og inn. Tror det er Shift+(de samme som zoom). Så slipper du de "kikkehull i døra bildene". :)

Skrevet
Tror det er Shift+(de samme som zoom). Så slipper du de "kikkehull i døra bildene".

Mener det er CTRL + og - som har den funksjonen med at du flytter kameraet bak eller framover :)

Ellers var det ganske flotte bilder fra et interessant scenery! :D

Skrevet

De bildene (det siste?) er tatt mens jeg gikk (virtuelt selvsagt) bort ifra helikopteret, opp trappen du ser i forgrunn og opp på platået bildet er tatt ifra....ingen zoom :)

De andre bildene er std. fsx camera vinkler (m.forbeh. om at jeg har oversett ett bilde...da gjelder samme metode som beskrevet ovenfor. Bruker EZCamera.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...