Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Møttes en gjeng på eftaen. Here we go: Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. februar 2011 Premium Medlem Skrevet 2. februar 2011 Rein bløff, har ikke hørt at det finnes så mange flyvedyktige Spitfire, og i hvertfall ikke nok piloter :cry: . Vedder på at dette er et manipulert bilde, bare for å være hæslig med undertegnede........ :mad: Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Skrevet 2. februar 2011 He he. Ernst. Neida dette er nok fakta gitt. Ryktene tillsier at det neppe kommer til å bli produsert Elite Mjølk i Gudbrandsdalen på ei stund etter denne turen fra ENVA til ENKJ med div Lowpass og Landinger på ENOP ENRI ENKJ med flere.. :grin: Det var noen som fryktet hvordan du skulle takle dette bildet iogmed at du ikke var med, men jeg synes du tar det greit så langt.. Hæ hæ hæh-- Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Er det bakoversyn eller sjeldent syn du skulle mene med bildet? Rear og rare er 2 forskjellige ting :whistle: Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Skrevet 3. februar 2011 Hei Paul.. Tja ser ingen mulighet til å vri meg unna denne.. He he. Det skulle være sjeldent, men ser jo det nå etter din post at det ble bakoversyn.. Beklager dette.. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Du er vel forsåvidt unnskyldt, da du satt med kjempeglis og adrenalinrush når du redigerte bildet tenker jeg :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.