Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Møttes en gjeng på eftaen. Here we go: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 WOW! Blinkskudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. februar 2011 Rein bløff, har ikke hørt at det finnes så mange flyvedyktige Spitfire, og i hvertfall ikke nok piloter :cry: . Vedder på at dette er et manipulert bilde, bare for å være hæslig med undertegnede........ :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 He he. Ernst. Neida dette er nok fakta gitt. Ryktene tillsier at det neppe kommer til å bli produsert Elite Mjølk i Gudbrandsdalen på ei stund etter denne turen fra ENVA til ENKJ med div Lowpass og Landinger på ENOP ENRI ENKJ med flere.. :grin: Det var noen som fryktet hvordan du skulle takle dette bildet iogmed at du ikke var med, men jeg synes du tar det greit så langt.. Hæ hæ hæh-- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er det bakoversyn eller sjeldent syn du skulle mene med bildet? Rear og rare er 2 forskjellige ting :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Hei Paul.. Tja ser ingen mulighet til å vri meg unna denne.. He he. Det skulle være sjeldent, men ser jo det nå etter din post at det ble bakoversyn.. Beklager dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Du er vel forsåvidt unnskyldt, da du satt med kjempeglis og adrenalinrush når du redigerte bildet tenker jeg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.