Gå til innhold

Norwegian LN-DYD LN-DYE LN-DYG LN-NOW LN-NOX


Gjest Niclas Andersson

Anbefalte innlegg

Herlig!! Har snart hele Norwegian-flåten nå :D Tusen hjertlig takk for mange kvalitetspainter, Niclas! Disse brukes jevnlig i simulatoren. Hadde fridag igår og tok med din DYF paint først Bergen-Roma/Fiumicino-Bergen, før en roundtrip til København! Nå skal DYD, DYE, DYG, NOW og NOX få lufte seg i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niclas Andersson

Tack så mycket Thomas H och ni andra :)..jättekul att mina painter uppskattas. Dom nya kommer snart finnas tillgängliga på Avsim ;)..skall bara förbättra dom lite först

 

Tack för infon Thomas L :)..Hittade endast en bild på nätet med den nya halen så min paint blev inte helt perfekt. Hoppas någon kan fota halen på LN-DYG i rätt vinkel och ljus så jag kan få till min paint korrekt!

 

fsscr541.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niclas Andersson

Ahhh okej..så det var din bild, hehe :). Perfekt, jag är väldigt tacksam om du kunde fota halen så jag kan slutföra min paint :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...