Gå til innhold

Norwegian LN-DYD LN-DYE LN-DYG LN-NOW LN-NOX

Anbefalte innlegg

Gjest Niclas Andersson
Skrevet

Halloj

Efter några dagars arbete så är dom nya painterna färdiga....och dom är då endast för PMDG ;)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Skrevet

Herlig!! Har snart hele Norwegian-flåten nå :D Tusen hjertlig takk for mange kvalitetspainter, Niclas! Disse brukes jevnlig i simulatoren. Hadde fridag igår og tok med din DYF paint først Bergen-Roma/Fiumicino-Bergen, før en roundtrip til København! Nå skal DYD, DYE, DYG, NOW og NOX få lufte seg i fremtiden :)

Gjest Niclas Andersson
Skrevet

Tack så mycket Thomas H och ni andra :)..jättekul att mina painter uppskattas. Dom nya kommer snart finnas tillgängliga på Avsim ;)..skall bara förbättra dom lite först

Tack för infon Thomas L :)..Hittade endast en bild på nätet med den nya halen så min paint blev inte helt perfekt. Hoppas någon kan fota halen på LN-DYG i rätt vinkel och ljus så jag kan få till min paint korrekt!

fsscr541.jpg

Gjest Niclas Andersson
Skrevet

Ahhh okej..så det var din bild, hehe :). Perfekt, jag är väldigt tacksam om du kunde fota halen så jag kan slutföra min paint :).

Skrevet

Og for at fullføre historien, så havde H.C. Andersen et kjærlighetsforhold til Jenny Lind. Men hun syntes mere at han var en slags bror, og dermed blev forholdet ikke til noget.

F.eks. er "Nattergalen" skrevet om Jenny Lind, fordi hun hun blev kaldt "Den svenske nattergal".

Gjest Lars Johansen
Skrevet

Kommer du til å gi ut disse paintene? :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...