Gunnar van der Meeren Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Blir mer og mer glad i FCS Lancasteren jeg. Nå har jeg prøvd meg litt på FS Recorder, og det blir det jo litt interresante scener av..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Fin nostalgisk stemning. For enda mere nostalgi, kan du laste ned nylig utgitt "RAF Coningsby FSX" (Freeware). http://www.airfieldconstructiongroup.org/drupal/node/42 noen bilder her: http://forum.avsim.net/topic/323361-acg-raf-coningsby-fsx-free/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Takk for kjempefin link Gunnar. Denne skal inn i FSX. Hadde mye plunder med å registrere meg på forumet til Airfield Contruction Group. Her blir man spurt om «manufacturer of RAF Tucano's» (kontrollspørsmål) Som kjent bygges disse på lisens av Shorts of Belfast, men dette blir ikke akseptert. Derimot klarte jeg til slutt å fullføre registreringen ved bare å skrive Shorts :blush: (Kanskje greit å vite for andre som vil registrere seg for å kunne laste ned dette flotte sceneryet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ja, jeg burde vel fremhevet det som står i min link nr 2: (users will need to register for free, bot question is Shorts) :blush: Men nå er du jo nødt til å kjøre igang FS Recorder'en igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 8. januar 2011 Flott reportasje og stemningsrapport Gunnar !! ..... og nå forstår jeg hvorfor jeg ikke fikk registrert meg hos ACG website :cry: . Etter å ha prøvd ørten ganger, ga jeg rettåslett opp, og det blir lenge til neste forsøk..... :mad: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.