Ragnar Egeland Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Microsoft har kommet opp med noen screens fra MS Flight. Det er absolutt en forbedring, men jeg har sett flotte screens før uten at det gjennspeilet det endelige productet. http://www.microsoft.com/games/flight/ Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Joda, ser en forbedring, men også endel likhet enda til original fsx Likte dog den haze effekten og de nye fjellteksturene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 I forhold til vanilla FSX så er det jo en forbedring, men jeg syns ikke det ser noe særlig bedre ut enn FSX med diverse add-ons. Men på den andre siden så skal det mer enn litt forbedret grafikk til for at dette skal være noe som jeg svelger med hud og hår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 På den andre siden er dette fryktelig tidlig og spekulere i grafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 6. januar 2011 Members Del Skrevet 6. januar 2011 Dette ser jo ut som in-flight snapshots, og ikke renders, så dette ser jo virkelig bra ut synes jeg da. Jeg har til gode å se sånne trær i noen FSX addons ihvertfall, og hvis vi får slikt som default så lover jo dette godt for bushpilotene da det blir litt mere "bush" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er i bunn og grunn enig med dere andre her. Men likte godt bilde 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.