Gå til innhold

Starfighterene "mine"


oddhspjoetvold

Anbefalte innlegg

Det har kommet meg for øre at flere av disse ikke funker på noen maskiner. Dette er selvsagt beklagelig og ville likt å høre hva slags PC'er denne ikke funker på. På den måten kan det kanskje fikses......

 

På min virker den OK. Noen andre den virker hos, eller er det hos alle de som har lastet den ned, slik at den ikke virker?

 

[ 31.10.2002, 21:08: Endret av: oddhspjoetvold ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ flightsim.com står der...

quote:

One last thing - if you are running Windows 2000 or Windows XP, some add-on planes will fail to load, sometimes triggering a dialog which says "Unable to load visual model". If this happens, you need to download Dave Parsons' excellent MDREPAIR.ZIP, which will fix the error and allow the planes to load normally.

I reademe filen står der

 

quote:

This program will check and fix and visual model (.MDL) files for FS2000 running on Windows 2000. Previously, some models which where over a 64K limit for the BGL instructions would fail to load with a message saying "Unable to load visual model". This will fix the problem.

 

Installation is simple. Unzip the files to any directory and run MDLRepair.exe

 

The program is simple to use. Select the MDL file from the "aircraft" directory of the aircraft causing the problem. A message will be displayed telling you whether the model is OK, or needs fixing. If it can be fixed the "Repair" button is enabled. Pressing this fixes the MDL file structure so that it now should work on Win2000. The program will back up the original model from, for example, "daves.mdl" --> "daves.mdl.bk!".

 

Fixed models still run under Windows 95/98.

 

To use this program you must be running Windows 2000 (or Windows NT 4), and have the Visual Basic 6 SP3 runtime available. Actually, this is always installed in Windows 2000 as part of the operating system.

 

If you have any difficulties then please contact me with the details.

 

Dave Parsons

Håber dette er svar nok.

 

[ 01.11.2002, 08:35: Endret av: Jacob O Thomsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen folkens, nå vet jeg hva jeg skal svare når flere problemer rapporteres. Og Steffen, det er heller meg som skal takke for gode informasjoner og bilde. Jeg venter spent på captain sim's Starfighter, da tror jeg nok flyet blir mer virkelighetstro.

 

"Malerpenselen" skal på nytt taes frem og gi "Klaus" en ansiktsløftning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...