Fredrik Edvardsen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Etter mye frem og tilbake har det blitt fart i Thunder Works-gutta etter at de inngikk en avtale med Aerosoft om å utgi "Jet Thunder", og første "del" av simmen kommer allerede i januar. Der kan man fly Harrier Gr 3 og den argentinske ground attackeren IA-58 Pucara. I juni kommer en add-on med Sea Harrier og Mirage III, før fullversjonen legger til A-4 Skyhawk og Super Etendard i september. For de som ikke har hørt om "Jet Thunder" tidligere så er det en combat simulator som har blitt utviklet av et multinasjonalt team som har jobbet på frivillig basis i fritiden sin. Som titelen sier så er "handlingen" satt til Falklandskrigen, og spilleren vil få muligheten til å fly både britiske og argentinske maskiner. Jeg forventer ikke en simulator i samme kategori som DCS-serien eller Falcon 4, men i følge Aerosoft så vil det bli lagt vekt på realisme. Jeg gleder meg ihvertfall til å fly Harrier :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Oi! Det der så jo ekte ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Dette blir utrolig bra! Har ventet lenge på nyheter fra den gjengen der. Også kul at de faktisk simulerer VTOL-egenskapene til Harrieren på en skikkelig måte, istedenfor å bruke "superflaps" og annet vås som gjerne brukes i FS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Og her er hjemmesiden, som forøvrig ikke har forandret forside på 2 år :grin: http://www.thunder-works.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Nei, de er ikke særlig flinke til å oppdatere hjemmesidene, men de oppdaterer på forumene til Aerosoft relativt ofte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.