Gå til innhold

Morgentur

Anbefalte innlegg

Fikk forespørsel om å være med på en MP flytur i morges. Akkurat i dag er det nydelig julestemning i Bergen, så hva var vel mer naturlig enn å starte der :blush:

Vi startet med 2 Cessna 310R og fikk etterhvert selskap av en (hos meg) Caravan. Turen gikk til Voss (med kort stopp), og deretter retur via Hardanger til Bergen.

mp1.jpg

mp4.jpg

mp6.jpg

mp7.jpg

mp8.jpg

mp10.jpg

mp12.jpg

mp13.jpg

mp14.jpg

mp16.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Fyttekatta jeg savner den himmelen din, den forsvant med en eller annen variant av FEX :crazy: . Nå har jeg en blanding av REX2 og FEX, det funker bra så lenge jeg ikke prøver å forandre noe......

Ikke verst å starte søndagen i soloppgang fra Bergen :grin: Det ble en riktig så fin søndagstur, og ekstra artig at vi ser hverandre slik det SKAL være. Helt til Øystein dukket opp :grin: . Nå syns jo jeg han ser fortreffelig flott ut med sin TexanII, ikke så fryktelig langt unna den Pilatus PC9 han flyr :whistle: .

Hekter på noen glimt fra min cockpit.

gun1.jpg

Take off fra Flesland.

gun4.jpg

Formasjonslanding i Voss.

gun5.jpg

Take off i formasjon fra Bømoen.

gun7.jpg

Øystein joiner med sin TexanII PC9.......

gun8.jpg

Strekker på beina i Bergen.

Sees i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...