Jan Arild Gjemble Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Kun ett bilde fra meg fra denne turen denne gang. De andre sper nok på med flere bilder. Vi var mange fly i luften på denne turen og alt foregikk smertefritt. Nydelig tur. Her et stemningsbilde fra siste leg mellom Umeå og Kiruna Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. november 2010 Premium Medlem Skrevet 25. november 2010 alt foregikk smertefritt. ...... sa du smertefritt ? Jeg står fremdeles på Sturup og får ikke start på fa....en-skapet :grin: . Siter
Steve Strøm Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Fikk jo en flott tur igår...Hvem var det som lå "nede i sumpa"? Det var en som lå veldig lavt fra Østersund til Umeå..Fant du ut av det? Hvorfor den ikke ville høyere..Var det ikke det som var problemet? Ellers slet jeg må å stoppe på ESNU. Jeg hadde på autobrake på medium, landing speed på 178 og brukte reverse thrust som ble skudd av på rundt 80...likevel stanset jeg ikke før jeg sto på rwy tallet 14...helt i enden....holdt akkurat ) Herlig med en tung fugl! Flott liten tur! Takker for laget! Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 25. november 2010 Premium Medlem Skrevet 25. november 2010 alt foregikk smertefritt. He,he,det gjaldt nok i for alle det desverre.Etter å ha funnet ut at min Wilco 737-300 antagelig var ett fy,fy,fly måtte jeg hive meg inn i en CaptainSim 757 Cargo som jeg knapt har vært i cockpiten på tidligere.Det måtte jo bare bli katastrofe da jeg av en eller annen grunn mistet alle data i FMC straks etter avgang og jeg fløy manuelt i blinde.Etterhvert oppdaget jeg noen contrails og kom da etter Fred og Ernie men med den grøten ned mot ESSA så skjønte jeg att dette ville ende med selvmord.Men tok ett par bilder som jeg slenger ut i farten.Det første fra departure Sturup og det andre i ufyselig vær ved gate på Arlanda. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Slenger inn ett lite stemnings bildet fra turen jeg også. Suverent å få litt hjelp fra Fred til å takle denne maskina. Var en del ting jeg ikke var klar over, og det skulle ikke forundre meg om dette blir min nye yndling på Heavy fronten.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.