Gå til innhold

Morgenflight ned til Alicante


Anbefalte innlegg

Ja, takk for i går forresten. Jeg måtte avslutte litt brå på MP-turen...tiden går jo så fort, at jeg glemte jo at jeg skulle hente en kompis...så han frøys når jeg endelig fikk plukket han opp :)

 

Men det frister helt klart til gjentagelse, og kommer nok til å være en flittig mp flyger i fremtiden, nå som jeg endelig har fått orden på lyd :)

 

Jeg sliter litt med 777, men håper å lære meg dette så snart jeg kan, slik at jeg ikke forstyrrer andre i MP. (Øystein fikk problemer igår, da jeg var i veien) :)..håper det ikke ble altfor mye kluss for han :)

 

Mulig jeg må ha litt hjelp på MP hvor noen som kan 777 sin CDU kan lære meg litt..at vi sammen legger inn en rute..Da tror jeg jeg vil se hvor jeg bommer...håper noen har tid til det.. :)

 

uansett takker jeg for den lille stunden jeg fikk være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ingen problemer Steve, og ingen sure miner. At vi kommer tett på hverandre i luften er ikke noe ukjent fenomen på MP-serveren, snarere tvert imot. Det er jo litt av poenget også - her gjør vi stort sett som vi vil innenfor fornuftens grenser. Det viktigste er å ha det gøy! :grin:

 

--------

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...