Gå til innhold

Flying Jokers


Fredrik Edvardsen

Anbefalte innlegg

Fredrik, see attached e-mail for mere informasjon om Flying Jokers. Jeg registrerte akkurat naa saa jeg skal proeve aa oppdatere denne siden.

 

Fredrik, min far floy F86K fra midt i femti aarene til tilig i seksti tallet. F86K var en "all weather interceptor fighter" og en senere F86 modell. De tidligere modellene "kort nesa F86 eller ogsa smaa seibern" hadde et radar sikte oppe pa toppen av luft inntaket. Min far elsker aa prate om hans tid i Luftforsvaret og han floy i "the Flying Jokers" formasjons team. Hvis du er interesert kan du sikkert kontkte han. Jeg bor i Houston og jobber hos Continental Airlines som GE Aircraft Engines Project Engineer. Holder mye pa med GE90 paa B777's og flyr saa mye jeg kan. Du kan ogsaa kontakte meg paa jobb e-mail djohns01@coair.com. Jeg maa beklage paa forhaand da jeg har bodd i USA i 20 aar og den Norske stavingen er helt elendig.

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...