Fredrik Edvardsen Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Er det noen som kan hjelpe meg med et bilde av Flying Jokers da de fløy F-86? Helst i farger, men et godt svart/hvitt bilde går også. De eneste bildene jeg har og har funnet på nettet er relativt dårlige svart/hvitt bilder. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 I flynytt nr. 6 01 så finner du en del gode bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Erik Jansen Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Kontakt min bror på pei-jan@online.no. Han har masse flybilder som er tatt gjennom årene i Luftforsvaret. Min far fløy forøvrig F-86. Vennlig hilsen O:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Ole Erik Jansen: Min far fløy forøvrig F-86. Han har sikkert mange historier å fortelle.. Fløy han F-86 med eller uten radar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Erik Jansen Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Han er desverre død nå, men han fløy begge tror jeg. Men først og fremst uten radar. O:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johnsen Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Fredrik, see attached e-mail for mere informasjon om Flying Jokers. Jeg registrerte akkurat naa saa jeg skal proeve aa oppdatere denne siden. Fredrik, min far floy F86K fra midt i femti aarene til tilig i seksti tallet. F86K var en "all weather interceptor fighter" og en senere F86 modell. De tidligere modellene "kort nesa F86 eller ogsa smaa seibern" hadde et radar sikte oppe pa toppen av luft inntaket. Min far elsker aa prate om hans tid i Luftforsvaret og han floy i "the Flying Jokers" formasjons team. Hvis du er interesert kan du sikkert kontkte han. Jeg bor i Houston og jobber hos Continental Airlines som GE Aircraft Engines Project Engineer. Holder mye pa med GE90 paa B777's og flyr saa mye jeg kan. Du kan ogsaa kontakte meg paa jobb e-mail djohns01@coair.com. Jeg maa beklage paa forhaand da jeg har bodd i USA i 20 aar og den Norske stavingen er helt elendig. Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.