Gå til innhold

Heavy MP-flight 10.11.10


Anbefalte innlegg

Joda, onsdagskveld var det og tradisjon tro en MP-session med heavys. Kveldens tur endte til slutt opp med en flight fra Venezia til Sardinia, straks i overkant av 400 nautiske mil.

 

Ettersom vi befinner oss i Italia var det naturlig å plukke fram et italiensk selskap og valget falt på Air Italy denne gangen.

 

Fra climb out i Venezia

2010-11-10_20-6-24-339.jpg

 

Utsikt over flyplass og selveste Venezia

2010-11-10_20-8-47-405.jpg

 

2010-11-10_20-9-44-578.jpg

 

På Fl360 cruise

2010-11-10_20-49-6-279.jpg

 

Touch down i Sardinia

2010-11-10_21-26-1-523.jpg

 

Parked and shutting down.

2010-11-10_21-31-29-10.jpg

 

 

Takk for turen. Her måtte jeg hoppe av da jeg skulle "zappe" meg over til Alaska og ny flight low and slow som dere ser i en annen post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Dæsken, nå er jeg glad jeg ikke rakk å poste bilder før deg Jan-Arild, du har jo en HELT annen verden enn den jeg fløy i..... Tøffe bilder, og det første er jo et premiebilde !!

 

Artig at du også kom deg med Benjamin, ser ut til at du har fått fikset forbindelsen. Fine bilder fikk du også :)

 

jeg begynner å bli veldig lei disse MP bildene

 

Og hva er det som plager deg med MP-bilder Tom? Dette er jo et screenshot-forum, og den mest naturlige plassen å rapportere om våre erfaringer, nyvinninger, turer og det vi ellers synes er morsomt med vår hobby. Tror faktisk at slike bildereportasjer er med på å rekruttere flere til å fly sammen, og gjøre dette til en sosial og hyggelig måte å dyrke vår felles flyinteresse.

 

(..... såfremt man ikke er mer opptatt med å telle fps enn å fly......).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...