Jens Leo Iversen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Flysplassveien stengt og heliporten evakuert. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Fryktet-eksplosjon-ved-Flesland-1191198.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kan ikke noen bidra med en fyrstikk, så er vi kvitt dette vestlandproblemet for en stakket stund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 jeg regner med at det der var en vits. og som Bergenser må jeg få si at det var dagens dårligste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kanskje det var ertesuppe på menyen til flyplasshotellet igår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir.albrektsen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nei det var ikke det,bodde der selv.Fra Tirsdag til i dag.Masse lys type blå,men så ble det stopp på det etter en times tid.Ops kanskje var det min skyld...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.