Gå til innhold

Oppstartsbilde


Andreas Eriksen

Anbefalte innlegg

Jeg har set at noen har lagd oppstarts bilde til FS. Der det står Flight Simulator med den skriften som er på det bildet som er standar. Jeg lurte bare på hvilket program dere/de som lager disse bildene bruker. Jeg har prøvd SSR som du finner på dreamfleet siden men jeg tror ikke at det går an å lage egene med det programmet, men at det bare velger et av de bildene som er i den mappa (som følger med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Andreas Eriksen:

Her var det ikke mye svar å få, nei!

Det har faktisk ikke gått mere enn 2timer siden du postet første gang! Lær deg å slappe av!

 

Og jeg leste første posten ett par ganger, men jeg klarer ikke å sjønne hva du skal fram til?

 

[ 17.11.2002, 20:56: Endret av: Christer R Johansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinelig postet av Sondre Aabø

Du trenger et program som du kan redigere bilder i eks: photoshop, paintshop eller lignene.

Du tar å lager et fint bilde med 800*600 i det progamet ddu har.¨

 

Døp filen dlgsplash.bmp og legg den i /UIRES mappa.

Det var det hele enkelt og greit


Det vet jeg men jeg vil ha fonten (hvis den finnes "for download") M$ bruker på standar oppstarts bilde. Håper det ble litt klarere nå da "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...