Gå til innhold

Pacific Fjords.


Anbefalte innlegg

 

Hei ja.

Måtte ta en liten prøvetur i PFJ sceneryet og legger her ut noen små smakebiter fra dette nydelige terrenget.

 

2010-11-5_9-33-33-320.jpg

 

For å se mye på kort tid, valgte jeg Mustangen (som vanlig)

 

2010-11-5_9-33-52-951.jpg

 

Detaljert og glimrende som alltid med disse produktene.

 

2010-11-5_9-36-32-390.jpg

 

Masse spennende sidedaler og høydedrag som blir spennede og utforske. (Søndag??)

 

2010-11-5_9-56-27-963.jpg

 

Virker som det skjuler seg masse gjemte striper i dette sceneryet. Under meg på dette bildet hadde jeg to stk tower wieve.

Muligens ei lita gras stripe og en for fly med små båter og lande på??

 

2010-11-5_10-0-50-997.jpg

 

Her fant jeg en liten leif midt på stripa på Prince Rupert.

Heldigvis var det ikke noen crash detection på den så jeg kunne fortsette turen uten prob.

 

Håper dere likte bildene og ble fristet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Per. Long time no see..

 

Jada simmen flyter utmerket for tida, den har faktisk gjort det utrolig lenge nå. Ikke veit jeg hva riktig jeg har funnet på, men det bekymrer meg overhodet ikke så lenge det er på denne måten.

 

På disse bildene over så har jeg låst fps på 30, og der ligger den stort sett stabilt. en og annen dropp ned i noen og 20 er det men så lenge det ikke merkes er jeg strålende fornøyd.

 

Mustangen er Konge uten tvil, denne painten jeg her bruker har jeg laga sjøl. Hadde skikkelig lyst på denne BB Doll painten, men fant aldri noen download av den

Det gikk virkelig med noen timer, men jeg begynner å bli fornøyd med den nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...