Gå til innhold

Noen som har en radioscanner liggenes?


Sivert Indergaard

Anbefalte innlegg

Om du har planer om og lytte på politiet, så er kan du egentlig bare glemme det Digitalt nettverk de bruker nå Du får ganske billige scannere på nettet
TETRA-nettet gjelder KUN Oslo, Asker & Bærum og Østfold foreløpig.TETRA har heller ikke nok dekning mange steder i Norge,så det ser ut til at det blir analogt nett mange steder i landet i mange år enda... Her i Trondheim er de fortsatt mulige å avlytte. MEN i og med at han trenger flybånd, trenger han nok neppe de kanalene.

 

Forøvrig er uttrykket politiradio misvisende, da de kan ta inn MYE mer enn kun politi. Derfor heter det radioscanner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Maycom 108. Kunne alltids vurdert salg, men ser det er liten gevinst. Betalte vel en god tusenlapp i sin tid.

 

Radioen i seg selv er høyttalersvak, antennen kunne med fordel vært forbedret. Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt på litt ekstra. Det har sin sjarm og slippe øreplugg på steder med litt støy. Til og med i egen stue må jeg opp på nesten max volum for å få med meg hva som sies. Signalene er forsåvidt greie nok, men mangler sammenligningsgrunnlag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...