Sivert Indergaard Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 er det noen jeg kan kjøpe av en liten håndholdt politiscanner til under 400,-? Flybånd er et must ! PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Om du har planer om og lytte på politiet, så er kan du egentlig bare glemme det Digitalt nettverk de bruker nå Du får ganske billige scannere på nettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tviler på du får noe til under 400. Du kan like gjerne kjøpe en ny. De har faktisk tilbud på en grei scanner nå. http://www.dittvalg.no/webshop/product/8428 Reidar: Det er ikke alle byer i Norge de har fått Tetra nettverket. Forøvrig et samband som kan krypteres... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva med Maycom AR 108? er den grei? www.dittvalg.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ingen erfaring med den. Men vet at du nok burde leggge til 200 ektra kroner og kjøpe en Uniden som fungerer veldig godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Om du har planer om og lytte på politiet, så er kan du egentlig bare glemme det Digitalt nettverk de bruker nå Du får ganske billige scannere på nettet TETRA-nettet gjelder KUN Oslo, Asker & Bærum og Østfold foreløpig.TETRA har heller ikke nok dekning mange steder i Norge,så det ser ut til at det blir analogt nett mange steder i landet i mange år enda... Her i Trondheim er de fortsatt mulige å avlytte. MEN i og med at han trenger flybånd, trenger han nok neppe de kanalene. Forøvrig er uttrykket politiradio misvisende, da de kan ta inn MYE mer enn kun politi. Derfor heter det radioscanner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har en Maycom 108. Kunne alltids vurdert salg, men ser det er liten gevinst. Betalte vel en god tusenlapp i sin tid. Radioen i seg selv er høyttalersvak, antennen kunne med fordel vært forbedret. Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt på litt ekstra. Det har sin sjarm og slippe øreplugg på steder med litt støy. Til og med i egen stue må jeg opp på nesten max volum for å få med meg hva som sies. Signalene er forsåvidt greie nok, men mangler sammenligningsgrunnlag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.