Jan Arild Gjemble Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ettersom jeg ikke har sett noen poster på disse tre nye sceneries, så legger jeg ut en liten serie bilder jeg tok på turen min igår for å sjekke ut disse nye plassene fra Aerosoft. Forlater Munich tidlig på morgenen med kurs for Paris Orly Ganske så detaljert dette sceneryet Lift off og på vei ut i henhold til STAR'en Nede på Orly og parkert ved gate, flott dette sceneryet også Klar for turen fra Paris og ned til Larnaca på Kypros Airborne med utsikt over Paris Orly Passerer over Larnaca og gjør en circle to land Short final og øyeblikkelig nede Runway vacated, heading to gate Parkert og slipper løs en gjeng gale turister Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 er ikke mye annet å si om disse bildene, enn at det var helt nydelig! visste ikke engang at det har kommet ny terminal på Larnaca :confused: når var det den kom opp? (..begynner å bli noen år siden jeg var der sist..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 hvordan er din FPS på disse scenerier? Orly har fået problemer med mye lav FPS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Munchen og Larnaca er helt ok mhp FPS ligger over 20 på disse to flyplassene med full AI-trafikk (UT II) Orly har, som du nevner, et FPS-problem som jeg håper det kommer en fix til med tiden. FPS her er under 15 og til tider dropp under 10 på det værste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Flotte bilder. Da er det vel Keflavik X,og Iceland X,som er neste ut. Har hørt November,og at det slippes til FSX først.Desverre for meg,som må vente på Keflavik X,for FS9. :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Fine bilder, men vil tro du fløy en SID og ikke STAR ut fra plassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 26. oktober 2010 Jøss, mange stilige bilder her Jan Arild ! Kan jeg anta at det er investeringer til onsdagskveldene :grin: ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Fine bilder! Tenk den dagen Aerosoft har gitt ut alle verdens flyplasser :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Ups.. du har helt rett Reidar Fredrik... her gikk det litt fort i svingene... selvsagt var det en SID... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Helt klart Ernie.... har savna Munchen lenge lenge nå, og endelig er den på plass Orly er også en flott flyplass, dog "suger" den FPS, men ved å deaktivere Charles de Galle (og redusere AI-trafikk) så blir den utrolig mye bedre. Larnaca må man jo ha for lange charterturer til vinteren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.