Fred Solli Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Tok av fra Kjeller idag fordi jeg hadde fått nyss om at de hadde fått en ny flymaskin oppe på Frya og den måtte testes ut. Fikk booka en tur med Lancair opp til Frya. En virkelig flott maskin som cruiser fort og flyr utrolig fint. Vel oppe sto denne her klar - en America Aerolites Falcon Ultralight Litt fra cockpit Flott maskin som kommer fra Aerosoft snart Hurtig lowpass Morsom hastighetsmåler Turen ble litt kort da det oppsto noe feil - maskina er fortsatt i beta-utgave Touchdown Parkert og testrapport sendt til Aerosoft Takk for et flott lite scenery, Jo Erlend. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Kunne du postet noen flere bilder av Lancairen, Fred? Er ganske nysgjerrig på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Ta en titt her: http://fullterrain.com/product_lancair.html Du finner en link til manualen her. Anbefales å laste ned og lese. Ellers kan det sies at fila er på hele 380 Mb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 23. oktober 2010 Her var det ikke mye Fred å få......... Frya er nå en ting, Falcon med seilduk noe annet, men det som pirret nysgjerrigheten for alvor var Lancair, som du prøver å prate bort !! Er klar over at den er tilgjengelig for smarte forhåndsbetalere, og jeg fryktet at du var en av dem. Men at du ikke vil fortelle om det....... !? Her sitter jeg å stirrer på klokka, VISA`n ligger på ei silkepute ved siden av meg, og jeg drikker kaffe, cola og whiskey for å holde meg våken, til vi vanlige mennesker kan få kjøpe Lancair. Og så kommer du flagrende med et seilduksfenomen som flyr attfram....? Okei, Falcon Ultralight kan sikkert være morsom, men gi meg en Lancair, og jeg skal glemme alt som heter warbirds.......... ei stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.