Henrik Bergman Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Heisann.. snakker om vinnerflaks! vant enda en konkurranse på aerosoft.com dette er vinnerbildet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Vel forjent. Gratulerer. Audun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Meget flott bilde! Flyr du vanligvis med bloom på? Den tar jo ekstremt mye FPS hos meg i hvertfall. Mangler litt AA, selv om kanskje det tar knekken på noen PCer? Flott var det i hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 flyr alltid med bloom på (nesten i hvertfall) takker for tilbakemeldinger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Den tar jo ekstremt mye FPS hos meg i hvertfall Last bare ned min Bloom Enhancement http://www.tknudsen.com/download.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nydelig bilde, gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Takk for tipset Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 20. oktober 2010 Gratulerer, stemningsfullt bilde . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.