Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 17. oktober 2010 Milviz har forbedret sin modell av Cessna 310R og Gunnar van der Meeren har gitt ut en pakke med militære painter. Modellen er blitt enda bedre, og i militære farger oser det mye warbird av dette 50talls-designet. Det har vært merkelig stille rundt denne modellen, noe det ikke skulle være grunn til. Full av sjarm, både utvendig og innvendig, og morsom å fly, enten du skal langt avgårde eller bare en snartur. Gunnar sin pakke inneholder enda flere varianter, dette var bare 3 av dem som møttes i Tromsø forleden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Takk for tipset om ny versjon. Men hvor finner jeg Gunnar sine paints? Uthuset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. oktober 2010 Ja, du har vel gjettet det for lengst, fant paintene i "uthuset". Angående ny versjon, så brukte jeg "Flight1" og deres mulighet for oppdatering. Lastet ned på nytt, og innstallerte over gammel versjon ( ikke nødvendig å avinnstallere først). Funker knirkefritt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei Ernst, og takker for flott presentasjon av Milviz liveryene. :grin: Jeg har fått masse å gjøre med denne modellen, så nå har jeg en god del malerprosjekter på gang. Bl.a skal jeg lage en replica av «Songbird» fra fjernsynsserien Sky King. Dette var riktignok også en Cessna 310A, men jeg skal nok få noe ut av «R» modellen. :grin: Ellers, så er Milviz Cessnaen blitt min favoritt turmaskin. Jeg må dog holde meg til freeradio modellen - de andre tar knekken på mitt litt aldrende system :blush: Disse liveryene er forøvrig tilgjengelige både i SOH biblioteket og fra forumsidene til Milviz.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 18. oktober 2010 Bra Gunnar! Ser jo borte i "uthuset" at du har en høy stjerne som painter, og det er fortjent . Ellers, så er Milviz Cessnaen blitt min favoritt turmaskin. Det er den i ferd med å bli her i gården også, og det i sterk konkurranse med RealAir sin Duke. Tok til og med sjansen på å bruke den på gårdagens søndagstur med MP-gjengen ( du er sterkt savnet), og Cessna`en klarte brasene med glans! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.