Christian Zhang Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Noen bilder fra flighten min. Take-off SUNSCAN 339 Nærme cruise høyde. Approch. Endelig en Approch uten lagg! Final Short Final Parkert på Molde, Årø Flyplass. Takk for dere så på. Kommenter gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fint dette, men hallo! Molde ser ikke sånn ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Stilige bilder!!!! Hvor fikk du i taki flyet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Vet det Henrik, har ikke scenery til Årø eller Molde. Det eneste jeg har er Airports of Norway. Fikk tak i flyet her: http://flightsim.filefront.com/file/Dornier_328T_British_Airways;116639 Men malte painten selv. Og den finner du på PCen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Serriøst ! Nice si æ bare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Snasne bilder, men det mangler en fjord :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 ja jeg også lurer på det. Hvorfor har jeg liksom ingen fjorder og innsjøer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du har antagelig noe feil i terrain.cfg fila di. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo Erlend Sund Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvis du har Norway Scenic X installert skal Norway_Scenic_X ligge over Norway_Scenic_X_Exclude i scenery library, hvis ikke blir mesteparten av fjorder og vann ekskludert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Takk Erlend. Det hjalp. Nå har jeg fjord ved molde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.