Gå til innhold

6 passasjerer matte sta


Ole Helberg

Anbefalte innlegg

Tror dette må være det mest utrolige jeg har sett, men det at det er russerne som gjør det når det først skjer er i grunn ikke så overraskende. Man har jo mange meget merkelige historier fra russisk luftfart tidligere. Men det er vel ingen tvil om at kapteinen eller selskapet burde straffes for dette?

 

Selv har jeg forresten sittet på overbooka fly der folk måtte sitte på crew sete, og der jeg selv satt i cockpit. Håper jeg slipper å sitte på et fly fult av håndbagasje og folk igjen, dessuten var folk lei og sliten, eneste fyren som var blid og positiv som jeg opplevde det var sjefen sjøl, altså captain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg forresten sittet på overbooka fly der folk måtte sitte på crew sete' date=' og der jeg selv satt i cockpit. Håper jeg slipper å sitte på et fly fult av håndbagasje og folk igjen, dessuten var folk lei og sliten, eneste fyren som var blid og positiv som jeg opplevde det var sjefen sjøl, altså captain.

[/quote']

Og du tror jeg nesten må være den eneste 17-åringen her inne som innrømmer å ha hverken vært blid eller positiv når han får sitte i cockpit'en på et passasjerfly gitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...