Gå til innhold

Ikke fullt så vanskelig nøtt


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte LW10upgd først nå i august. De som bestilte før en eller annen dato i vår får t-skjorta leste jeg. Så da får jeg ikke den gitt.. Er nysgjerrig på om jeg får en rigge-DVD siden jeg bestilte to dager før de lanserte den pakka. Det har vært nevnt noe om de som hadde bestilt "nylig", men jeg finner ikke noe mer om det.

 

 

On topic: Ja, LWCAD gjør det lett å være presis. Kunne ikke greid meg uten. Default LW verktøy er fine, men LWCAD tar deg "over the top"!!

 

En runde i Google Maps, print screen over et lite område, sette sammen i photoshop med en automatisk funksjon, sette opp en strek langs rullebanen og ta tilsvarende mål i Google Earth, så har man riktig skala, og dermed er det bare å modellere mer eller mindre på øyemål når det kommer til høyde og detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tak i nesten oppdaterte luftfoto på kart.finn.no (rullebanemarkeringen er ikke på plass). Kan også grave litt gjennom arkivet og se om jeg her tatt noe særlig med bilder av selve byggene :)

 

Og just for the record: Jeg mente ikke å være sarkatsisk eller å kommentere det at du brukte gamle data på noe negativt vis, jeg tenkte bare at det var kult å se en modell av gamle MOL. Men klart, om det er scenery du har planer om å lage er det vel lurt å revurdere brannstasjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...