Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Da skal jeg ha utsjekk på ENGM Tower i morgen! VFR som IFR! Kom og fly!!! Om noen kunne tatt ENOS_CTR og ENGM_APP hadde det vært supert! Og om ENGM_D_APP kom så gjelder callsign only! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 SKal i konf. i morgen... Hvis ikke skulle jeg ha kommet innom. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Som mentor sku jeg gjerne kommet for APP/pilot men har neppe tilgjengelig nett i kveld! Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Da trenger du ikke og ønske meg lykke til når du ikke kommer! Takk for det! Du skal hedres om jeg klarer det Anderzzzzzz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 I gamle huset å henter esker og dukker innom knall, lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Da skal Anderzzzzzz Grønmyr hedres som en god Mentor! Jeg besto! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Gratulerer har besøk her så fikk ikke flydd i kveld hverken på din eller Eriks checkout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Poster: Reidar Fredrik FrydenlundEmne: Re: Utsjekk ENGM_TWR 11.09 kl 20.00L Da skal Anderzzzzzz Grønmyr hedres som en god Mentor! Jeg besto! I like the sound of that Men du som ska ta æra for å ha gjort jobben! Gratulerer Mr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Holst Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.