Joakim Hagen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 God kveld dere! Kommer med en treg annonsering for OTS check på Gardermoen. Det er selveste Joakim Hagen :grin: Som skal bli testet den dagen! Mentor Anders Moen og jeg håper flest mulig kommer så jeg kan vise at jeg har Gardermoen i mine hender! Datoen er Søndag 5 September 1900 til 2030L - Joakim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Staffing: http://forum.vaccsca.org/index.php?showtopic=26551 Fint om dere som har tid tar en plass :0) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg skal gjøre mitt aller beste for å komme! Jeg skal på en tur med en kamerat og bikkja kl 18, men skulle fint rekke innom treningen din før den er over! Lykke til, Joakim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Skal se om jeg får flydd eller tatt APP før det blir Sola Radar fra 2030 i kveld. Har en sambo som snart blir gal av scopinga mi men who cares Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Lykke til i kveld Joakim, får besøk i kveld så kan ikke fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Lykke til Joakim! Sikker på at du klarer det Tviler på at jeg rekker å komme innom desverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 30 mins til start! Håper de fleste som kan kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Dårlig planlegging fra min side da Norwegian Eagles drar fra Notodden. Vi får uansett håpe at det blir en del trafikk til deg Joakim, lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Hehehe. Tror du hadde begynt planleggingen lenge før meg! Så det går bra! Treningen er i gang og jeg trenger trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Fredheim Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei kan noen fortelle meg hvordan jeg får voice til å fungere og om det er mulig å få alt av voice rett til hodesettet og ikke høytalerne? Store problemer med å høre hva folk sier i Vatsim. Btw har FJOAK som callsign i Vatsim(kjipt callsign men får ikke byttet det ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Jeg sto! Takk til alle som fløy idag! Vil også takke Supervisor som Broadcastet. Ble ganske stress etterhvert men det ble gøy! Gjorde jo selvsagt noen tabber ref: Even Rognlien som LN-ULF beklager for det som skjedde med deg! Som sagt! TAKK TIL ALLE som fløy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gratulerer Joakim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ingen årsak Joakim! Takker for god service, og gratulerer! EDIT: Fredheim! Anbefaler å gå innom volumkontroll og skru lyden på FS ganske langt ned (til 5% eller noe sånt), mens du lar Squawkbox eller FSDT kontrollpanel (om du bruker FSInn) stå på fullt. Da skal du kunne høre greit hva som sies på radioen. Hvis du vil skille lyden, og ha motorduren i høyttalerne og ATC i headsettet, må de enten være koblet til hvert sitt lydkort, eller du kan bruke et USB headsett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Fredheim Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Takk skal du ha for Even. Fikk hjelp ingame så har fått til det meste da men det med usb headset høres lurt ut. En ting som er litt kjipt er at noen fly er usynlige eller delvis usynlige. Jeg bruker bare fsx standard fly pga at jeg har fullt saitek cockpit som ikke fungerer med addonfly btw: fint det gikk bra Joakim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gratueler Joakim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Takk dere :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.