Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld dere! Kommer med en treg annonsering for OTS check på Gardermoen. Det er selveste Joakim Hagen :grin: Som skal bli testet den dagen!

Mentor Anders Moen og jeg håper flest mulig kommer så jeg kan vise at jeg har Gardermoen i mine hender!

Datoen er Søndag 5 September 1900 til 2030L

- Joakim

Skrevet

Hei kan noen fortelle meg hvordan jeg får voice til å fungere og om det er mulig å få alt av voice rett til hodesettet og ikke høytalerne? Store problemer med å høre hva folk sier i Vatsim.

Btw har FJOAK som callsign i Vatsim(kjipt callsign men får ikke byttet det :( )

Skrevet

Jeg sto! Takk til alle som fløy idag! Vil også takke Supervisor som Broadcastet. Ble ganske stress etterhvert men det ble gøy! Gjorde jo selvsagt noen tabber ref: Even Rognlien som LN-ULF beklager for det som skjedde med deg!

Som sagt! TAKK TIL ALLE som fløy! :)

Skrevet

Ingen årsak Joakim! ;)

Takker for god service, og gratulerer! :D

EDIT: Fredheim! Anbefaler å gå innom volumkontroll og skru lyden på FS ganske langt ned (til 5% eller noe sånt), mens du lar Squawkbox eller FSDT kontrollpanel (om du bruker FSInn) stå på fullt. Da skal du kunne høre greit hva som sies på radioen.

Hvis du vil skille lyden, og ha motorduren i høyttalerne og ATC i headsettet, må de enten være koblet til hvert sitt lydkort, eller du kan bruke et USB headsett.

Skrevet

Takk skal du ha for Even. Fikk hjelp ingame så har fått til det meste da men det med usb headset høres lurt ut. En ting som er litt kjipt er at noen fly er usynlige eller delvis usynlige. Jeg bruker bare fsx standard fly pga at jeg har fullt saitek cockpit som ikke fungerer med addonfly :S

btw: fint det gikk bra Joakim

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...