Gå til innhold

US Airways


Fredrik Rise

Anbefalte innlegg

Hei. Den 21 sept flyr jeg tilbake til Charlotte NC igjen men denne gangen med USairways i stedet for Continental. komforten hos CO er slett ikke ille på deres interkontinentale ruter (innlands er de alle nesten like ille) Siden jeg bare har flydd med US innlands i USA og derfor lurer jeg på om det er noen av dere på dette forumet som har flydd med US sine B757 B767 og A330, åssen er komforten ombord?

 

Ruten min er forøvrig som følger:

DEPART 21sep US789 OSL-PHL

US1579 PHL-CLT

 

RETURN 6oct US846 CLT-PHL

US700 PHL-FRA

US5790FRA-OSL

OPERATED BY LH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fredrik. Hva i all verden gjør du over der? Jo da kjenner ruta godt. Min tilkommende kone bor nord vest for Charlotte i Landis. Hun har flydd denne ruta 2 ganger blir 3 nå 15 sep. Har selv flydd den bare en gang i sommer. Problemet med US Airways er forsinkelser. Er vel ikke en eneste gang connection har gått som det skal bare på hengende håret at kona har klart det. Selv ble jeg stående et døgn i PHL på vei hjem. Sevice ombord er ikke noe høydare men det har vel ingen selskaper på billig klasse. Komfår er helt grei og akseptabel beinplass. Må jo si at når jeg ble stående i PHL lå det klart med hotel transport og mat og boarding kort for neste dag. Bra hotell men ikke mye mat å få for $10 på hotellet. Tross alt 24 timer å vente. Ble litt lei og neste tur i Desember blir med SAS Oslo København Washington Tampa der et par dager så til Charlotte med US. Airways. Billigste alternativ i Dec.Og så er Dulles en veldig grei flyplass. Men blir en stopp mere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløy Oslo-Philadelphia i fjor sommer.

Ok,benplass,rævva mat og 0 inflight underholdning på setet.kun noen gamle skjermer i taket.

De viste en tv serie episode av noe,og en dokumentar om frokostblandinger.

 

Philly-Los Angeles,med A321.Behagelig fly.o inflight underholdning...

 

US airways er billig da...det er det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden gjør jeg over der? Jo nå skal jeg fortelle deg, kjæresten min bor der borte. Så det har blitt noen turer over i det siste.

 

Så lenge flighten fra Oslo er on-time skal det gå bra har bare 1 time 35 min i Philadelphia. Hjem blir det kanskje værre. Hvis USair ikke klarer å fly meg hjem som planlagt håper jeg de rydder opp for seg og booker meg et hotellrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...